1401/06/30١٢:٢٢

دکتر مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت:

وزارت بهداشت به مطالبات کارکنان خود اهمیت می‌دهد و تا حصول نتیجه‌ای مطلوب آن را دنبال می‌کند

وزارت بهداشت به مطالبات کارکنان خود اهمیت می‌دهد و تا حصول نتیجه‌ای مطلوب آن را دنبال می‌کند

دکتر مرادی در نشست هم‌اندیشی ارسال پیش‌نویس پیشنهاد برقراری فوق‌العاده خاص برای کارکنان نظام سلامت به سازمان برنامه‌وبودجه و تبدیل وضعیت شاغلین دوران کرونا به سازمان اداری استخدامی گفت: یکی از تأکیدات دکتر عین الهی مقام عالی وزارت توجه به حوزه پرسنلی و معیشت آنان است و در تلاش هستیم در این راستا کلیه مطالبات کارکنان نظام سلامت را تا حصول نتیجه‌ای مطلوب دنبال کنیم.

دکتر مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: پیشنهاد برقراری فوق‌العاده خاص با در نظر گرفتن عواملی چون مدرک تحصیلی، سختی شرایط محیط کار، سابقه خدمت، امتیاز ارزیابی عملکرد شغل و خدمت در مناطق محروم، پس از بحث و بررسی با حضور نمایندگان معاونت پرستاری، معاونت توسعه مدیریت و منابع  و همچنین سازمان نظام پرستاری تنظیم و به سازمان برنامه‌وبودجه ارسال خواهد شد.
دکتر مرادی در نشست هم‌اندیشی ارسال پیش‌نویس پیشنهاد برقراری فوق‌العاده خاص برای کارکنان نظام سلامت  به سازمان برنامه‌وبودجه و تبدیل وضعیت شاغلین دوران کرونا به سازمان اداری استخدامی گفت: یکی از تأکیدات دکتر عین الهی مقام عالی وزارت توجه به حوزه پرسنلی و معیشت آنان است و در تلاش هستیم در این راستا کلیه مطالبات کارکنان نظام سلامت را تا حصول نتیجه‌ای مطلوب دنبال کنیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: پیشنهاد تبدیل وضعیت مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در دوران کرونا، تمدید خدمت شده و اشتغال به کار داشته‌اند نیز به سازمان اداری و استخدامی ارسال می‌شود.
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در پایان گفت: مطالبات کارکنان وزارت بهداشت و مدافعان سلامت به‌صورت جدی از ابتدای دولت سیزدهم دنبال شده است و به طبع موانع مالی بر سر راه آن وجود داشته است که در تلاش هستیم این موانع را کنار بزنیم تا همه مطالبات برای همه کارکنان برقرار شود.


 
نسخه چاپي

 

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: