1402/03/13١٤:٤٨

بیانیه سازمان نظام پرستاری کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز 14 و 15 خرداد

بیانیه سازمان نظام پرستاری کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز 14 و 15 خرداد

سازمان نظام پرستاری کشور در بیانیه‌ای، ضمن گرامیداشت سالروز 14 و 15 خرداد، اعلام کرد که انقلاب اسلامی تحوّلی بزرگ در جهان بود و پرچم آزادی‌خواهی و حق‌طلبی را به اهتزاز درآورد و روحیه انسان‌دوستی، کرامت و عدالت‌طلبی را در دل‌های عاشقان اسلام و ظلم‌ستیزان جهان گسترش داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری کشور، این سازمان بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت سالروز 14 و 15 خرداد صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

14و 15 خرداد هر سال یادآور بزرگ‌مردی الهی و مبارزی خستگی‌ناپذیر است که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به عنوان تحول عظیم و رویداد قرن به مدد الهی با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه ایران و بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد و طومار استبداد شاهنشاهی را در هم پیچید.

44 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت این امت واحد در تمام زمینه‌ها به خصوص در حوزه علمی و فرهنگی گذشته و دنیای استکبار، خشمگین از درخشش این ملت با ترفندهای کینه‌توزانه خویش از جمله تحریم‌های ناجوانمردانه، جنگ رسانه‌ای و ایجاد تفرقه و نفاق به خیال خام خود درصدد است از ادامه حیات و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی جلوگیری نماید؛ غافل از آنکه خداوند متعال پشتیبان و هدایت‌گر این مردم در ابتلائات و امتحانات است.

از منظر امام خمینی (رحمه‌الله علیه) «انگیزه الهی» و «تلاش برای استقرار حکومت اسلامی» دو دلیل اصلی پیروزی و بقاء جمهوری اسلامی است. ملت شریف ایران نیز در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با عزمی راسخ و امیدوار به آینده، سختی‌ها را به جان خریده و با انگیزهای الهی، حتی در شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دشمن، صبر و استقامت پیشه کرده و با روحیه‌ای انقلابی در حال رشد و تعالی است.

امام راحل عظیم‌الشأن (قدس سره) که رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) ایشان را امام «تحول‌خواه» و «تحول‌آفرین» نامید با همتی بلند، تحولی بزرگ در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و هویت ملی ایرانیان ایجاد کرد و استقلال‌طلبی، خودباوری و مقاومت را جزء لاینفک زیست‌بوم ملت ایران قرار داد.

انقلاب اسلامی تحوّلی بزرگ در جهان بود، پرچم آزادی‌خواهی و حق‌طلبی را به اهتزاز درآورد و روحیه انسان‌دوستی، کرامت و عدالت‌طلبی را در دل‌های عاشقان اسلام و ظلم‌ستیزان جهان گسترش داد. یادگاری ماندگار، که جهان ثمره آن را در مقاومت قهرمانانه جوانان و جهادگران فلسطینی در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیست، شاهد بود و امتداد آن را در بسیاری از کشورهای جهان دید که ملت‌های آزادی‌خواه چگونه از فلسطین و آرمان آن حمایت کردند.

جامعه پرستاری نیز در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز همواره دوشادوش مردم عزیز کشورمان در راستای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب و امام روح‌الله و خلف صالح آن، حضرت آیت‌االله‌العظمی خامنه‌ای، برای کمک و همیاری به هموطنان کوشیده که این تلاش‌ها در مقابله با بیماری منحوس کرونا، بروز و ظهور بیشتری پیدا کرد.

سازمان نظام پرستاری کشور ضمن تسلیت به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(رحمه‌الله علیه) با پاسداشت مجاهدت‌های مردم غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از 15 خرداد 42 تا امروز، ضمن تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و به روح پرفتوح آن پیر سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت درود می‌فرستد.


 
نسخه چاپي

 

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: