1401/03/24٢٠:٠٢

پیام شورای بین المللی پرستاران به مناسبت اولین همایش ملی مراقبت پرستاری در منزل

پیام شورای بین المللی پرستاران به مناسبت اولین همایش ملی مراقبت پرستاری در منزل

شورای بین الملی پرستاران به مناسبت اولین همایش ملی مراقبت پرستاری پیامی را صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ متن پیام شورای بین المللی پرستاران به شرح زیر است:

خوشحالیم که از طرف ریاست شورای بین المللی پرستاران، دکتر پاملا سیپریانو، و 28 میلیون همکار پرستاری در سراسر جهان به شما تبریک بگوییم.

امیدواریم در اولین همایشی که در کشور ایران برای  مراقبت پرستاری در منزل برگزار می‌شود؛ تجربه لذت بخش و سازنده‌ای داشته باشید. پرستاری در منزل برای بیماران و خانواده‌های آنها بسیار مهم است و امید داریم پس از برگزاری اولین گردهمایی در این زمینه، شاهد بسیاری از کنفرانس‌ها و همایش‌های  مشابه آن در سال‌های آینده باشیم.

همه‌گیری جهانی کرونا به دنیا نشان داده است که پرستاران چه کارهای مهمی می‌توانند برای حفظ، نگهداری و ارتقائ سلامت جوامعی که در آن زندگی می‌کنند انجام دهند، و بر این اساس از همه پرسنل درمانی شما به خاطر تخصص، تعهد و اراده‌ای که در این دوران سخت به بیماران و خانواده‌هایشان نشان داده‌اند، تشکر می کنیم.

همه گیری کرونا  دورانی بسیار چالش برانگیز برای همه بوده است، و با توجه به آنکه این بیماری در بسیاری از نقاط جهان به پایان نرسیده است ما قادر نیستیم که تخمین بزنیم در  آینده چه اتفاقی رقم خواهد خورد، اما می‌دانیم که پرستاران ایران هر کاری که بتوانند برای حفظ سلامت  مردم شان انجام خواهند داد.

ICN  در سرتاسر همه‌گیری بیماری کرونا حضور فعال داشته است  و خطراتی را که پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا با آن روبرو هستند و فداکاری‌های باورنکردنی که انجام داده‌اند را ، برجسته کرده است. شایان به ذکر است که ما به نظارت و پیگیری‌های خویش  ادامه خواهیم داد و از دولت‌ها می خواهیم  تا از پرسنل درمانی خود حمایت همه جانبه داشته باشند ، زیرا آنها  از با ارزش‌ترین منابع تامین کننده سلامت یک ملت هستند.

از همه شما سپاسگزاریم که از مهارت‌های تخصصی خود برای حفظ سلامت مردم ایران استفاده می کنید و آنها را قادر می سازید تا بهترین مراقبت های ممکن را دریافت کنند.


 
نسخه چاپي

 

برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید: