1405/04/07١٠:١٧
پیام تبریک سازمان نظام پرستاری بهمناسبت روز قوه قضائیه
سازمان نظام پرستاری در پیامی سالروز شهادت آیتالله دکتر بهشتی را گرامی داشت و روز قوه قضائیه را به رئیس محترم قوه قضائیه، قضات و کارکنان این قوه تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: امید است در سایه الطاف الهی و با تداوم رویکردهای عدالتمحور، شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی باشیم.
بهگزارش روابطعمومی سازمان نظام پرستاری، متن پیام تبریک سازمان نظام پرستاری بهمناسبت روز قوه قضائیه به این شرح است:
هفتم تیرماه، روز قوه قضائیه و سالروز شهادت آیتالله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشهای ارزشمند دستگاه قضایی در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق مردم و حاکمیت قانون است.
قوه قضائیه بهعنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشی بیبدیل در تقویت اعتماد عمومی، پاسداری از حقوق شهروندان، حمایت از کرامت انسانی و تأمین امنیت و آرامش جامعه بر عهده دارد. تحقق عدالت در تمامی عرصههای اجتماعی، اقتصادی و سلامت، در سایه حاکمیت قانون و تلاشهای مجدانه آن قوه میسر خواهد بود.
سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، این روز را به رئیس محترم قوه قضائیه و تمامی قضات و کارکنان خدوم این قوه تبریک میگوید و از خدمات آن قوه در پاسداری از حقوق شهروندان و تقویت عدالت اجتماعی قدردانی میکند.
امید است در سایه الطاف الهی و با تداوم رویکردهای عدالتمحور، شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی باشیم.
با آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی برای همه خدمتگزاران عرصه عدالت.
سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران
نسخه چاپي
| نام : | |
| ايميل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر را وارد کنید: | |

