- صفحه اصلي > آرشیو اخبار > کل اخبار
پیام تسلیت رئیس کل سازمان نظام پرستاری به مناسبت شهادت پرستار ایثارگر احمد محمدی
رئیس کل سازمان نظام پرستاری طی پیامی شهادت احمد محمدی پرستار را به خانواده این شهید والامقام، جامعه پرستاری و همه ملت ایران تسلیت گفت.
١٤٠٥/٠١/٠٣رئیس هیئتمدیره نظام پرستاری اندیمشک:
بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک در حمله مجدد دشمن از چرخه درمان خارج شد
رئیس هیئتمدیره نظام پرستاری اندیمشک گفت: بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک که تنها بیمارستان دولتی این شهر است بعد از حمله دوباره دشمن آمریکایی- صهیونی به طور کامل از چرخه خدمت خارج شد.
١٤٠٥/٠١/٠٢پیام رئیس کل سازمان نظام پرستاری به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و عید فطر
رئیس کل سازمان نظام پرستاری طی پیامی با گرامیداشت نوروز باستانی و عید سعید فطر و با اشاره به حوادث ناگوار جنگ تحمیلی برای همه ایرانیان و مدافعان سلامت در سال 1405 صلح و آرامش آرزو کرد.
١٤٠٥/٠١/٠١رئیسکل سازمان نظام پرستاری:
کادر سلامت در تمام بحرانها نمره قبولی گرفتند
رئیسکل سازمان نظام پرستاری گفت: نظام سلامت در هیچ برههای در ارائه خدمات بهرغم همه مشکلات، انباشت مطالبات، نارضایتیها و کمبودهای مزمن کم نیاورد و نمره قبولی گرفت.
١٤٠٤/١٢/٢٧پیام تسلیت رئیس کل سازمان نظام پرستاری به مناسبت شهادت پرستار شهید ناو دنا
رئیس کل سازمان نظام پرستاری طی پیامی شهادت محمود صادقی پرستار شاغل در ناوشکن دنا را به خانواده وی و جامعه پرستاری کشور تسلیت گفت.
١٤٠٤/١٢/٢٧محمود صادقی به جمع شهدای پرستار جنگ رمضان پیوست
ناوسروان محمود صادقی فارغ التحصیل پرستاری از کارکنان ناو دنا به جمع پرستاران شهید در جنگ رمضان پیوست.
١٤٠٤/١٢/٢٦رئیسکل سازمان نظام پرستاری:
پرستاران با تمام توان ماندند، مسئولان هم مشکلات آنها را حل کنند
رئیسکل سازمان نظام پرستاری گفت: پرستاران در این جنگ هم مانند بحران های گذشته با همه توان ماندند اما هنوز بسیاری از مشکلات آنها حل نشده حتی مطالبات کارانه و حقوق آنها در تعطیلات سراسری هم پرداخت نشده، انتظار جامعه پرستاری از مسئولان این است که با رفع این مشکلات انگیزه خدمت را در پرستاران حفظ کنند.
١٤٠٤/١٢/٢٦رئیس هیئتمدیره نظام پرستاری اندیمشکتشریح کرد
بعد از حمله به پایگاه شکاری دزفول در بیمارستان اندیمشک چه گذشت
رئیس هیئتمدیره نظام پرستاری اندیمشک گفت: بعد از حمله به پایگاه شکاری دزفول با بمب سنگرشکن بیمارستان امام علی (ع) آسیب زیادی دید اما پرستاران همه در محل کار ماندند و بر اساس پروتکل های بحران به سرعت بیماران را جا به جا کردند، در تمام مدت جنگ نیز همه پرستاران بدون غیب در محل کار حاضر هستند.
١٤٠٤/١٢/٢٥| << صفحه قبلی | 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | صفحه بعدی >> |
آخرین اخبار
-
ارائه خدمات مشاوره حقوقی سازمان نظام پرستاری
17 خرداد 1405 -
فوقالعاده خاص پرستاری در انتظار اقدام وزارت بهداشت
16 خرداد 1405 -
زندگی در تهران؛ گرانتر از توان پرستاران
13 خرداد 1405 -
برگزاری آزمون صلاحیت حرفهای گروه پرستاری، هوشبری و اتاق عمل بهصورت حضوری و الکترونیکی
13 خرداد 1405 -
نشست هماندیشی سرپرستاران و سوپروایزران اتاق عمل بیمارستانهای شهر تهران برگزار شد
12 خرداد 1405 -
پیام تبریک رئیسکل سازمان نظام پرستاری به دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی
11 خرداد 1405 -
اعطای جایزه جهانی۲۰۲۶ سازمان جهانی بهداشت به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
10 خرداد 1405 -
پیام تبریک رئیسکل سازمان نظام پرستاری به معاون پرستاری وزارت بهداشت
10 خرداد 1405
پر بازدید ترین اخبار
-
جزییات پرداخت «فوقالعاده خاص» کادر درمان اعلام شد
3 خرداد 1401 -
کارانه پرستاران با 6 ماه تاخیر پرداخت میشود/ جزئیات اجرای قانون تعرفه گذاری
13 بهمن 1400 -
پرستارانی که در کرونا خدمت کردهاند بدون آزمون استخدام شوند
10 خرداد 1401 -
المپیاد علمی دانشجویان گروه پرستاری سراسر کشور
1 اسفند 1400 -
تشریح جزئیات طرح بیمه زندگی شوکا/حق بیمه مسئولیت و حق عضویت نظام پرستاری رایگان متقاضیان
29 خرداد 1402